Freitag, 14. Mai 2010

Hill's Native Art & Sieg über Kanada

Hoi Mitenand
 
I de letschte Täg isch na einiges passiert da in Vancouver. Am Zischtig namitag simer rasch richtig Gastown gloffe um en Gallerie go beguetachte. Gnauer gseit "Hill's Native Art", dass isch en Gallerie mit Holzgschnizte Sache vo de First Nation (Ureinwohner vo Kanada). Das isch unglaublich wie präzis, fiin, gross das alles isch! Die ganzi Gallerie erstreckt sich über 3 Stöck und het vomene chline Marderpfahl bis zu 4m Figure alles. Aber ich denke Bilder sind besser als Wort, mi muss es gse ha...
Nachdem isch die ganzi Klass inklusive Lehrer ines Koreanisch Restuarant go esse. Leck du mir isch das guet gsi. Aber au recht spannend, denn wenn du dis Esse überchunsch, musch es due selber mitere Scheer verschnide und den öbe na 10 min warte bis das ganze fertig gchochet isch. Aber dur das ganze hemer wieder echli meh vonere andere Kultur dörfe/chöne lerne. Doch leider sind am gliche Obig Canucks (s'Hockeyteam vo Vancouver) us de entscheidig um de Stanley Cup usgschide...

Denn ich sege mal de bis ez triumphalschti Tag in Vancouver, Mittwuch 12.05.2010. D'Schwiiz besigt Kanda im Hockey. Aber am gliche obig gwünnet Montreal Canadiens (s'einzig kanadische Team wo na um de Stanley Cup spilt) gwünnt gege Pithsburg Penguins 7 spiel und hend ez nebet de Washington Capitals (s'beste Team us de Regular Season) au de letschtjährig Stanley Cup Sieger gschlage....
S'gliche Bild isch den au i de Zitig gsi, 1 bis 2 sitigi Bricht über de Triumpf vo de Canadiens und so rechts nebet dem Bricht isch in Arial 8 gschribe (nurs Resultat) das den Kanada na 1:4 verlore het gege d'Schwiiz.. Aso who cares..

Naja was solls, heimlich sinds eh am brüälle =). Aso ich mach mich ez langsam wieder uf de weg... De nöchschti Post chunt so anfangs nächscht wuche.. Ich bin das Wucheend ebe in Seattle. Tschüss

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen