Samstag, 17. April 2010

Flug verschoben...


Air Canada AC879 Cancelled

Der nächste Anlauf nach Vancouver erfolgt am Montagabend um 18.30. Danach werde ich so um etwa 12.30 am Dienstag in Vancouver landen...

See you in Canada ;-)

4 Kommentare:

  1. Hey Dario ich wünsche dir alles gueti gnüss die Ziit es isch eifach de hammer :-) Liebe gruess Sandrina

    AntwortenLöschen
  2. vermisse dich jetzt scho!
    zum glück funktioniert skype =)
    wünsch dir en schöni ziit.
    lieb dich, dini yamina <3

    AntwortenLöschen
  3. lässig, dass alles klappet hät! isch ja würkli nöd sälbverständlich gsi bi däm puff i dä luft. i dem fall... have fun! d'spiesse

    AntwortenLöschen
  4. Hoi Dario danke für die Meldungen auf .Händi.Auto Tel.E-Mail es hat uns beruhigt vorallem das du gut angekommen bist. Wir sind o.k.auch die Ferien waren i.o.
    Es tat uns leid Dir nicht mehr helfen zu können,aber gedanklich waren wir stets bei Dir und werden es immer sein.Viel Glück auf allen Wegen Wir lieben Dich PA/MU

    AntwortenLöschen